Testimoni Sf Beauty

Salam sayang buat semua..

SF BEAUTY BEKAS KACA SUDAH UPGRADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Okie nak cerita pasal customer punya respond.. dengan yakinnya saya boleh katakan ramai pengguna dah berpuas hai dengan produk SF BEAUTY ini.. saya tak tanya feedback pun tapi ada yang memberitahunya sendiri.. alhamdulillah.. ramai pengguna pakai dengan bertawakal.. amin amin amin..

Okie lagi.. siapa nak order boleh sms nama dan alamat kat no saya yer 013-7549240 setelah anda bank in duit.. rm90 sahaja termasuk postage.. ^_^

p/s : Buat sementara waktu, sila bank in duit pada akaun MayBank saya dan CIMB tunang saya..

MAYBANK
SITI SUHAILA BT RADENAN
162487123670

CIMB
MOHD SYAFIQ AFIFI
08180005478523




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Aura Maya vs SF Beauty

Harga dealer Sf Beauty

Bermalam di Farm Ville Cafe & Homestay