Perhatian, Official FB SF Beauty

Assalamualaikum, Salam hari Jumaat semua..

Bagi memudahkan semua pelanggan yang saya sayangi, saya dah sediakan ruangan khas buat anda semua untuk mengetahui lebih lanjut produk yang saya jualkan ini.. saya harap semua dapat berikan kerjasama untuk saya membantu anda juga sebagai pakar perunding kecantikan hehehe.. 

Sebenarnya ramai yang bertanya pada saya mengenai tips kecantikan dan menceritakan masalah kulit muka mereka.. dan saya bagi jawapan yang saya tahu jela.. apa yang baik untuk kulit dan tidak baik untuk kulit.. so bagi memudahkan perbincangan.. saya sediakan ruangan khas buat anda di sini dan dan dan dan dan......

Jeng jeng jeng.. saya dah ada Official FB untuk SF Beauty saya.. so kat situ pun anda boleh menanyakan sebarang persoalan yang memusykilkan.. jangan segan silu yer.. ok korang boleh like page bawah ni..


Order melalui FB pun boleh.. lebih mudah kan.. ^^,

Sebarang pertanyaan lanjut boleh hubungi saya 013-7549240 / 019-5900366 / 017-5245057
Email : suweetcity_luv@yahoo.com

....................................................................................................

Klik Sf Beauty Ori untuk dapatkan cerita lanjut..



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Aura Maya vs SF Beauty

Harga dealer Sf Beauty

Bermalam di Farm Ville Cafe & Homestay