Sf Beauty murah

Salam sayang semua.. Assalamualaikum..

Stock SF Beauty sudah ada.. kepada sesiapa yang nak order boleh sms saya yer 013-7549240.. Untuk makluman semua, bekas plastik ini mengandungi isi 15gram boleh digunakan dalam masa 2-3 bulan mengikut penggunaan.. Saya tak menjual set trial kerana ramai pembeli yang membeli set besar. Ini juga kerana set besar lebih banyak berbanding set kecil yang agak mahal dan sikit.. Saya mengesyorkan semua membeli set besar kerana pemakaian berterusan akan berjalan lancar.. nanti tak perlu la nak kena beli selalu.. =)

Buat semua yang baru nak cuba.. jangan risau yer.. produk ini sangat berkesan buat semua jenis kulit.. terdapat dua set untuk dicuba. Set vitamin E untuk kulit normal dan kusam manakala set vitamin C untuk kulit berjerawat. kepada yang mempunyai masalah resdung yang teruk boleh menggunakan set vitamin C kerana resdung menghasilkan jerawat. 

Saya bagi tips yer, guna produk ni kena ikut jadual, sabar dan tawakal.. 3 konsep ni penting untuk menghasilkan kulit yang lebih cantik dan sihat.. untuk tambahan, jagalah pemakanan anda semua.. =) Okie.. bagi yang baru nak cuba.. macam takut-takut jer kan.. takut merosakkan  muka.. so saya nasihat anda hentikan sebarang pemakaian apa-apa produk kecantikan terhadap muka anda untuk masa 2 hari.. ini langkah untuk meneutralkan kulit muka anda dulu.. setelah itu, sapukan krim siang SF Beauty dengan sekata pakai kulit muka dengan 1 lapisan. Untuk mendapatkan hasil yang lebih cepat dan berkesan, pakai krim SF sahaja dan jangan pakai make up lagi.. setelah itu, anda boleh cuci muka, dua kali bilas dan krim siang SF boleh pakai berulang sebelum malam.. Belah malam, wajib pakai krim malam dan tidur.. tutup lampu =) supaya krim malam dapat berfungsi dengan baik pada wajah kita.. krim malam ni untuk menyerahkan kulit wajah.. so sapulah sekata dengan 1 lapisan sahaja dah cukup..

INGAT!! pada permulaan pemakaian rasa agak melekit, kemerahan dan jerawat ada naik untuk muka berjerawat.. itu normal yer.. jangan takut untuk teruskan pemakaian produk ni.. seminggu akan rasa ada gangguan sikit tapi ia cuma sikit jer.. dan produk ni takkan mengelupaskan kulit muka kita sehingga terbakar kulit kita.. saya jamin itu =) pakai sehingga 2 -3 minggu dan anda dah boleh tengok hasilnya.. pasti ramai akan puji kulit muka anda semakin cerah dan sekata ton warnanya..

Setakat ini saya takda lagi mendengar pembeli mengadu tentang keburukan produk ni.. malah ada yang repeat order lagi.. dan sesiapa yang nak jadi dealer pun boleh hubungi saya yer.. harga dealer lain.. =)

Boleh order

1) melalui sms : 013-7549240
2) melalui fb : SF BEAUTY ORIGINAL
3) melalui email : suweetcity_luv@yahoo.com

Saya dah menggunakan produk ni dekat 2 tahun dan saya yakin pada produk ni sepenuhnya sekarang.. lepas pakai produk ni, keluar jejalan pun tak perlu make up lagi.. ^_^


BAGI YANG NAK BACA MENGENAI SF BEAUTY LAGI, SILA PERGI KE PAGE SF BEAUTY KAT BAHAGIAN ATAS SEKALI.. TERIMA KASIH



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Aura Maya vs SF Beauty

Harga dealer Sf Beauty

Bermalam di Farm Ville Cafe & Homestay