Kesan Sf Beauty

Assalamualaikum buat semua..

MEGA SALE OCTOBER DAN NOVEMBER
RM80/FULL SET


Hari ini saya nak buat survey sikit.. siapa pengguna  SF BEAUTY?? sila senyum sekarang.. ^_^ bagus bagus bagus.. so bagaimana perkembangan setelah mencuba produk ini?? pasti menakjubkan kan.. korang suka.. saya pun happy.. hehehe..

Okie la sekarang saya nak bagitahu korang yang saya dah guna produk ni dengan lebih yakin tanpa was was.. dan hasilnya sangat berbaloi dengan setiap pembelian set produk ini.. saya dah habiskan dekat dua  bekas  SF BEAUTY dah tau.. ni nak masuk yang ke tiga dah.. perubahan memang cepat nampak.. dalam masa dua minggu jer dah boleh tengok perubahan pada muka korang.. setuju tak sesiapa yang dah mencuba??

So sekarang saya dah pakai dekat 2 tahun. muka alhamdulillah.. tak banyak ragam.. jerawat pun kurang dan yang penting saya yakin tak pakai make up untuk keluar rumah.. kalau tak dulu kena pakai make up jer sebab warna kulit tak sekata kan..

SF BEAUTY ni sangat berkesan terhadap mensekatakan ton warna kulit muka korang.. percaya laaaa... muka korang akan kelihatan lebih cerah dari biasa.. bagi yang pakai set jerawat, jerawat akan semakin kecut dan kulit akan kembali normal.. 

Kali ini saya nak tunjukkan hasil terhadap muka saya dahulu.. kemudian saya akan tunjuk kepada anda gambar pengguna yang lain plak yer.. dan harap maklum yer.. gambar di bawah ni digunakan tanpa sebarang edit.. memang original dari camera.. jeragat saya semakin pudar hari demi hari dengan penggunaan SSC ini.. Kulit muka pun tak kusam lagi.. bagi sesiapa yang ada ton gelap bawah mata, SSC dapat membantu anda menyelesaikan masalah ini.. ^_^


Panduan penggunaan :

  1. Cuci muka dengan sabun dua kali sehari
  2. Gunakan krim siang pada siang hari (sebagai pelindung UV)
  3. Gunakan krim malam pada malam hari
Sapuan kedua-dua krim adalah nipis sahaja, jika kulit kering, basahkan hujung jari dengan air bagi memudahkan sapuan krim

2 MINGGU ANDA PASTI NAMPAK PERUBAHANNYA.. PERCAYALAH..

Sebarang pembayaran harus dilakukan dahulu sebelum proses pengeposan beserta BUKTI PEMBAYARAN

MAYBANK
SITI SUHAILA BT RADENAN
162487123670

CIMB
SITI SUHAILA BT RADENAN
08210013826529

BIMB
SITI SUHAILA BT RADENAN
01014020461393







ORANG LEBIH PERCAYA DENGAN PRODUK INI KERANA TIDAK BERLAKU PENGELUPASAN YANG TERUK SEPERTI PRODUK LAIN.. DAN IA MERAWAT SECARA SEMULA JADI..

SEBARANG PEMBELIAN BOLEH SMS

013-7549240 (SUHAILA)

HARGA SANGAT BERPATUTAN BERBANDING STOKIS LAIN ^_^

Ulasan

nurdani berkata…
nampak perubahan..memang makin licin, cantik berseri. kulit saya sekarang ni teruk.huhu
Siti Suhaila berkata…
Dani : camna leh makin teruk ni... haisshh.. meh nak tolong.. hehe
Unknown berkata…
macam okay je produk nie :)
Unknown berkata…
salam..blh x nk th hrga die bpe?
Tanpa Nama berkata…
kenapa saya paki kulit makin berjerawat ye
Siti Suhaila berkata…
Kepada anonymous..
Majority yang pakai okey dan saya sudah jual beratus-ratus set dah.. setakat ni ramai yang berpuas hati dan banyak kali repeat order.. saya kena cek dulu sudah pakai brapa lama? :)dan beli dengan saya ke?? selalu kalau beli dengan saya dia akan meseg saya terus kalau ada apa2 problem..
ni no saya 013-7549240
Intan berkata…
Salam...sy baru beli smlm set sfb ni tp ade org ckp sf ni ade bahan mekuri btol ke...sbb cek no kt query3 tu no daftar Kkm x same...sy takot nk gune tp daa beli rm 120...sedih
Tanpa Nama berkata…
saya pun ada baca ttg bhn merkuri tu minggu lps.terus benti pakai sf...risau juga..sbb kuar dlm surat khabar utusan lg tu.ader dgr ttg sf tukar nama bg day n night cream..mslhnya kotak dia sy dh buang sk takleh nk detect yg sy pkai tu yg baru or yg lama...sedih....

Catatan popular daripada blog ini

Aura Maya vs SF Beauty

Harga dealer Sf Beauty

Bermalam di Farm Ville Cafe & Homestay