Hati ku belum mati

Memang menulis di sini terapi buat aku =)
Tiada yang lebih memgembirakan hati bila dapat peluang meluahkan apa yang tersimpan
Hati ini terlalu jujur dan sukar untuk menerima kekalahan
Sebuah kemenangan itu memang indah
Tapi ia cabarannya menyakitkan
Dalam hidup ini
Tak semua yang kita impikan jadi nyata
Aku sendiri pun masih tercari-cari erti hidup
Dan satu benda aku pelajari di akhir bab ini
Aku mungkin tak layak untuk mengasihi atau dikasihi seseorang
Lagipun Tuhan berikan aku orang-orang yang berlawan arus dengan jiwa aku
Tiada satu pun yang memahami aku
Dan mereka tetap lelaki yang tidak pernah menerima aku seadanya
Takpela, mungkin tiada lagi selepas ini
Lebih baik aku berputus asa sebelum ia mematikan jiwa aku
Aku terlalu sayang pada hati aku
Tak mungkin aku akan biarkan ia mati sebegitu



Ulasan

Unknown berkata…
sedihnya ..
la tahzan. :)
cintailah Allah, insyaAllah akan dihantar lelaki yang mencintai-NYA kepada kamu...

Catatan popular daripada blog ini

Aura Maya vs SF Beauty

Harga dealer Sf Beauty

Bermalam di Farm Ville Cafe & Homestay