SF Beauty (Kesan menakjubkan) & Sabun Kojic

Assalamualaikum..
Alim sungguh ceq bila laki out station hahaha :p

Hari ni ada sedikit testimoni dari pengguna SF Beauty.. pengguna ni dari Sabah / Serawak (so lupa saya) hehe.. dia sangat risaukan mukanya sebab muka dia terlalu sensitif.. dan selalu wasup saya tanya perkembangan macam mana.. memula memang saya sendiri rasa sangat risau padanya.. kemudian dah lepas 2 minggu muka dia dah nampak kesan-kesan positif.. dan pengguna sangat suka serta berpuas hati dengan SF Beauty.. terima kasih kerana mempercaya produk ni..


Siapa yang nak order boleh wasup atau sms saya 013-7549240

Harga sungguh berpatutan.. gunakan tanpa was-was..

Info : 1 SET BESAR SF BEAUTY
  1. Bekas kaca
  2. Berat 15 gram
  3. Harga termasuk postage (tambah rm5 untuk Sabah, Sarawak & Labuan)

Maaf yer.. ada sedikit produk baru yang masuk pasaran saya.. produk ni dah lama tapi saya baru nak jual.. iaitu SABUN KOJIC.. sabun yang sangat famous.. boleh digunakan pada semua jenis kulit.. terutama pada kulit sensitif yang ada jerawat dan berminyak.. bagi yang pakai SF Beauty.. anda juga boleh mencuba sabun kojic kerana ia mengandungi kolegen yang baik untuk penegangan kulit muka anda.. awet muda kata kan.. hehe.. ok siapa nak order boleh sms saya  013-7549240

HARGA PROMOSI : RM30 termasuk postage 
(tambah rm5 untuk Sabah, Sarawak & Labuan)



Sebarang pembayaran harus dilakukan dahulu sebelum proses pengeposan

MAYBANK
SITI SUHAILA BT RADENAN

162487123670

CIMB
MOHD SYAFIQ AFIFI
08180005478523


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Aura Maya vs SF Beauty

Harga dealer Sf Beauty

Bermalam di Farm Ville Cafe & Homestay