Perlu ke scan 3D & 4D bayi?


Minggu lalu aku pergi scan 4D my baby dalam perut..
Tak rasa nak scan pun sebab tiap bulan aku scan perut tengok baby..
Cuma bezanya 4D ni dia boleh tengok banyak sisi dan lebih jelas wajah baby nampak nanti..
Bagi aku yang jenis super duper jimat sekarang ni..
Rasa scan 4D ni tak payah pun takpa.. hehe
Tapi orang sekeliling aku yang asyik duk tanya bila nak scan 3D 4D tu..
Dorang siap-siap perli lagi..
Ala tak sampai 200 ringgit pun, bila lagi.. Anak first kan..
Aku pun pergi la scan sebagai memenuhi syarat pregnant kali pertama..
Kalau orang tanya wajib ke tak.. bagi aku TAK..

Hahahahaaa..

Aku tak suka sangat scan perut sebab doktor akan tekan-tekan perut..
Sakit gak laa.. walaupun kau tengah excited nak tengok baby kan..
Tapi senak gak la kena tekan dengan doktor.. hehe
My baby pun tak suka bila kena scan..
Mesti dia memusing-musing dan tutup muka dengan tangan..
Pastu kaki dia mula menendang-nendang semua sudut perut aku..
Aduiii.. buasnya la baby.. hahaha


Gambar kat atas tu contoh scan biasa..
Tula anak aku.. huhuhu..
Hidung tu nampak mancung bila dari sisi tapi bila dah scan 4D macam penyet jer..
Hidung tiru aku la tuuu.. penyet.. hahahaaaa..


Bila scan 3D 4D jadi la gini..
Hidung penyet macam aku.. tapi tetap cumil macam aku gak la hahahaa..
Perasan tul.. :p

Tak sabar plak nak tengok real my baby..
Harap Allah mudahkan aku untuk lahirkan anak aku..
Aamiin..

Untuk makluman.. aku tak upload kt facebook gambar-gambar baby aku sebab aku rasa facebook tu macam medan bacaan umum yang mana semua orang boleh terasa dan aku tak suka nanti orang mengata kita macam-macam.. bila jadi apa-apa yang buruk terhadap diri sendiri kang.. orang mesti kata 'PADAN MUKA'.. Tak suka perangai orang sekarang.. huhuhu.. kalau aku nk upload pun lepas baby lahir kot.. hehe..

Sebelum nak akhiri penulisan ni.. nak bagi 1 gambar yang paling buat korang menyampah hahaha..


Wekkkkkkkkssssss...
Hahahahaaaa..
My baby boy jelir lidah protes sebab nak scan dia sangat.. :p

Anak ibu, siapa ajar tuuuuu... -_-"

Ulasan

Kaklong Anak Ayah berkata…
Wekkk! Hahaha, this post really make my day 😝😜

Catatan popular daripada blog ini

Aura Maya vs SF Beauty

Harga dealer Sf Beauty

Bermalam di Farm Ville Cafe & Homestay