SF Beauty 2014, Join buat bisnes JOM?


Kasi up gambar dulu.. harga panas..
Hari-hari orang order..
Produk yang masih diingati ramai..
Walaupun sudah lama dipasaran..
Tetapi masih mendapat sambutan..

Ramai sangat customer yang pernah pakai SF Beauty dan stop pakai kerana tukar produk lain.. Sajer sajer nak cuba lain produk la kan.. Termasuk saya sendiri!! Tetapi tak dapat tandingi keserasian semasa pakai SF Beauty.. Lepas tu semua orang order balik SF Beatuy.. Kerana SF Beauty sangat memuaskan ramai customer yang telah cuba.. TERMASUK SAYA JUGA!!! 

Apa lagi.. jom beli dengan saya.. Dijamin original.. Tiada lagi masalah kulit muka dan kembali muda.. Selama saya menjual produk ni, takda customer yang mengadu kerosakan muka yang teruk, ramai yang repeat order lagi ada laa..

Alhamdulillah..

Anda nak pakai secara percuma????
Anda nak harga paling murah????

Mudah jer.. Anda TAK PERLU BELI GUNA DUIT SENDIRI tapi anda JUAL..

Haaaa?? Macam mana??

CARA (A) :

1) Jadi Dealer bawah saya
2) Cari customer 10 orang dalam tangan
3) Bayar RM600 anda akan dapat 10 set produk SF BEAUTY
4) Jual dengan harga RM80 atau lebih, postage RM6
5) Dapat untung RM20 setiap satu set produk, kalau 9 set sudah dapat untung RM180
6) Itu untung bersih tau!!!! Di samping anda dapat 1 produk free untuk pakai sendiri

CARA (B) :

1) Jadi Dealer bawah saya
2) Cari customer 5 orang dalam tangan
3) Bayar RM350 anda akan dapat 5 set produk SF BEAUTY
4) Jual dengan harga RM80 atau lebih, postage RM6
5) Kalau jual RM80 anda dapat untung RM10 setiap satu set produk, kalau 4 set sudah dapat untung RM40
6) Jadi anda perlu tambah RM30 je untuk dapatkan 1 set besar SF BEAUTY, tak perlu bayar lebih.

Nak cari income lebih?? OK Jom jadi "mypartner" saya..

Mudah jer.. Tolong jual untuk saya, saya untung, anda untung.
Sebab tu panggil partner.. Kelebihan yang korang akan dapat adalah melalui sini korang akan dapat customer sikit demi sedikit, dan lama-lama korang akan jadi Dealer..

Syaratnya :

1) Mypartner kena berdaftar dan kalau dah ramai kita buat group wasup
2) Mypartner kena rajin buat sale dan aktif jualan
3) Anda hanya perlu bank in RM70 pada akaun saya
4) Anda untung RM10 jika jual RM80, jika jual harga lebih.. anda dapat lebih
5) Seminggu mesti ada 1 set pembelian
6) Jika tidak aktif mypartner akan dibekukan
7) Kerja anda senang jer, ambil order n goyang kaki, saya ambil stok, saya bungkus dan saya pos..
8) Mypartner yang rajin buat sale dapat la free gift macam-macam nanti..

Apa lagi??Jom mulakan hidup baru anda.. jadilah seorang yang serba boleh.. mana tahu kita boleh buka satu wisma.. kan.. berangan biar jadi kenyataan..

SAiLA 013-7549240



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Aura Maya vs SF Beauty

Harga dealer Sf Beauty

Bermalam di Farm Ville Cafe & Homestay