SF Beauty Original & Murah

Salam..

Siapa tak risau kan kalau benda yang kita pakai memudaratkan kita, terutama kesihatan badan kita.. Semua orang nak rasa sihat dan cantik seumur hidup.. Betul tak? Dengan guna produk SF Beauty muka saya dan ramai lagi regular customer saya yang jatuh cinta dengan produk ni.. Hampir 3 tahun saya menggunakannya, tiada sebarang masalah pun.. Mereka cakap pakai SF Beauty tak boleh pregnant,  peranakan rosak dan macam-macam lagi perkara yang memudaratkan.. 

Bulan lepas saya ada COD pada regular customer saya di Klang, dia tak dapat ambil sebab dia masih dalam pantang lepas bersalin, saya pun tanya dia samada dia pakai produk ni sebelum pregnant ke.. dia jawab dia pakai lama dah, sebelum pregnant dan selepas bersalin pun still pakai lagi.. tak da masalah apa pun pada diri dia dan kandungan.. Emm.. saya pun hairan kalau orang cakap pakai SF Beauty tak boleh pregnant.. Rezeki tu Tuhan bagi bukan sebab produk..

Sama kes dengan adik saya, dia memula dah mulai bosan pakai SF Beauty,  katanya nak try produk baru.. waktu tu tengah femes produk ibu putih, dia pun cuba la.. memang berkesan, putih melepak muka, lepas tu dia cuba pakai ubat jerawat sebab muka dia naik 1 jerawat jer, sekali abis muka dia penuh bintik2 hitam seperti parut jerawat penuh sekeliling muka.. Dia stop pakai apa2 selama sebulan, tapi still ada parut2 tu.. saya nasihat pada dia, cuba pakai SF Beauty balik.. at least boleh sekatakan warna kulit tu.. Dia mula pakai bulab lepas dan alhamdulillah, muka dia kembali seperti asal, parut2 hilang.. suka dia.. 

Saya bukan nak menyalahkan mana-mana pihak.. Tetapi saya tak suka mereka membesar besarkan cerita yang tak betul.. mungkin sebab produk lain muka customer jadi teruk, pergi ngadu pada akhbar, lepas tu akhbar mula tulis itu ini, abis semua dia nak kaitkan, rosak nama produk lain.. sentiviti kulit muka manusia memang berbeza, ada yang tak boleh terima sebarang produk termasuklah produk di watson ke apa.. tapi siapa berani mengadu atau saman produk seperti L'OrĂ©al, Maybeline, Simple, Nutox dan macam2 lagi la.. Saya sendiri pernah cuba macam2 produk dekat watson tu, makin berjerawat muka jadinya.. tapi dengan guna SF Beauty muka ok sangat.. Sebab tu tak boleh nak tinggal SF ni.. hehe.. 

Lagi 1, SF Beauty boleh campur penggunaanya, tapi memang kena organic based.. Jangan campur dengan produk yang ada alcohol dan bahan kimia yang tinggi.. Macam sekarang saya guna toner dari korea, Skin Food toner, krim siang pakai SF Beauty, sunblock pakai Skin Food punya brand lagi.. Ok dah boleh pergi kerja.. Muka takda masalah dengan itu.. syukur sangat..

Amaran!!!!! SF Beauty memang ada tiruan dan boleh didapati di online serta kiosk2 dalam mall.. Saya tak tahu nak jelaskan tiruan dan original bezanya macam mana, senang cerita beli dengan saya, confirm original.. hehe.. Senang cerita korang nak beli, beli pada stokis besar atau pengedar yang tahu mana sumber dia dapat stok.. kalau dia hanya beli atas atas orang tu bahaya.. sebab kita takut ia tiruan.. krim kuning ni memang boleh dapat kat pasar malam atau kat Indonesia secata bundle.. tapi krim ni tak melalui proses di makmal, kita tak adunkan lagi, kita tak uji pun ia selamat ke tak untuk guna, bila korang pakai muka jadi rosak nanti salahkan pengeluar yang sah, sedangkan korang sendiri beli nak murah dan taknak ambil tahu ia dari mana.. tu bahaya tu.. jadi.. dapatkan Original products supaya korang takdala ragu2 nak guna dan tak mendatangkan masalah buat korang.. ada tanda halal.. GMP.. cek no kkm NOT13.......

=)



Boleh order dengan saya.. Harga promosi RM80 termasuk postage semenanjung.. RM85 untuk postage Sabah, Sarawak dan Labuan.. 

Untuk pembelian secara banyak

5 - 9 set = RM70/set (postage RM10)
10 - 20 set = RM60/set (postage RM15)
21 - 30 set = RM58/set (postage RM20)

Cod area Shah Alam dan Setia Alam

Boleh hubungi saya 0137549240 (Saila)

Ulasan

Intan Saffyna berkata…
hi,singgah follow blog awak :)
Tanpa Nama berkata…
hi. nak tanya harga sf beauty rm80 ni for 1set kew?
Hazz Zyy berkata…
dlm bnyk2 produk sy try... sf beauty ni yg paling mujarab sekali... 2 week pkai dh nmpk hasilnye...xmcm tia amelia...huh... time pkai tia amelia muk mkin naik jerawat...

Catatan popular daripada blog ini

Aura Maya vs SF Beauty

Harga dealer Sf Beauty

Bermalam di Farm Ville Cafe & Homestay