SF Beauty bekas kaca

Assalamualaikum kalian yang disayangi..

SF BEAUTY BEKAS KACA SUDAH UPGRADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tolong tolong dan tolong baca latest entry.. sebab saya nak umumkan yang saya masih jual SF Beauty tapi yang telah dilakukan pembungkusan baru.. kali ni lebih cantik dan ekslusif yang diberikan nama SIGNIFICANT SKIN CARE (SSC).. nama pun berubah sikit jer dari SIGNIFICANT FINDINGS BEAUTY.. Yang pasti.. kandungan adalah sama..

KESANNYA????

Confirm laaaa samaaa sayang.................. =D


Siapa nak order.. cepat sms saya..

013-7549240

Jangan lupa tulis 'saya nak order ssc' jangan sf beauty lagi.. 
nanti saya akan jawab 'sila baca blog saya dulu' hehehehe

LIKE PAGE KAT FB YER --> SIGNIFICANT SKIN CARE - SELANGOR

p/s : saya tak jual Aura maya.. =)

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
ssc nie sama ke dgn sf beauty? sf beauty nie bukan ke KKM dah tak luluskan sbb penemuan mercury dalam krim. kenapa sf beauty ditukarkan nama kepada significant? dan kalau bahan2 sf beauty dan significant adalah sama, so dalm ssc juga ad mercury. sila jelaskan persoalan nie sbb sy juga pengguna ssc dan perkara nie memusykilkan sy. tq!

Catatan popular daripada blog ini

Aura Maya vs SF Beauty

Harga dealer Sf Beauty

Bermalam di Farm Ville Cafe & Homestay